Putus Harapan

Owh owh, sejak cuti bermula ni, dah ramai orang dah mula on9 kembali dan mulalah semua menyambung kembali hobi yg membuang masa tapi best ni iaitu chatting je..yg tak best sgt semua asyik chat pasal final exam hari tu je..ada yg kata "Aaa malang sial nasib aku..siotlah hint semua tak keluar sial..habislah aku" blogger-emoticon.blogspot.com..ada juga yg kata " Haih dah putus harapan nak belajar la dow..asyik setiap sem pointer asyik jatuh je"blogger-emoticon.blogspot.com...well bila korang g tanya aku mintak nasihat..aku sendiri tak tahu nak kata apa sbb aku bukannya excell sgt pon dlm exam..tapi aku ada la kot terjumpa beberapa video yg berkenaan ngan masalah korang ini....iaitu masalah putus harapan..bler aku tgk vid ni rasanya kalau nak bandingkan diorgnya masalah dan dugaan ngan kita ni, kitaorgnya masalah ni kira smallest the pieces je bg diorg..diorg relax je leh hidup happy je...mungkin sbb aku rasa kita kena terima seadanya kadang2 hidup kita ni skrang..dan jangan carik alasan lame ckp owh aku tak leh score cam dia coz otak dia gempak..otak aku bodo...kau tu yg bodo fikir cam tu asal...kalau dah jatuh tu kena bangun balik, sendiri,bukannya tunggu je tuk org lain dtg tlg angkat kau..sampai bler tak bangun2 kalau camtu...selamat menonton kpd golongan2 yg dah putus harapan..jgn risau..walau apa2 pon..hidup kena jalan ke depan..tata blogger-emoticon.blogspot.com




3 comments.: (+add yours?)

rieL said...

pergh,
orang putus harapang kau reply pakai video youtiup. bagus gak cara ni. aku nak try la kadang kala.

bobsmk5 rules!

wanwan said...

zaman dah maju..dunia dah berubah

zeera said...

insaf
(-.-)"