Finally finish

Disebabkan tiada aktiviti yg menarik berlaku yg ingin aku tulis hari ni pada semua(cam la ada org baca je)..saya ingin berkongsi kejayaan atau pencapaian terbaru yg baru dicapai..akhirnya setelah 2 hari non stop usaha gigih dan unyielding determination dengan slogan usaha escalator kejayaan akhirnya dpt juga aku mengkhatamkan 50 episode digimon adventure season 2..pergh bukan senang nak buat ni..buntut berasap,mata merah, ketegangan otak terasa di dpn laptop menghabiskan satu demi satu episode..tapi akhirnya berjaya jugak..dush..walaupun cite ni bg org nampak bodo tapi disbbkan tak ada benda lain dah nak tgk dan ingin mengembalikan kenangan2 manis semasa menonton cite2 fav time kecik dulu..akhirnya ku telah menerima tugasan yg agak sukar ni untuk menghbskan semua 50 episode dlm masa yg singkat..cuba la kalau sapa bleh habiskan kurang dari 2 hari..aku respect..haha..so konklusinya mesej yg cuba disampaikan..segalanya boleh dicapai jika kita berusaha..nothing impossible..dan sebenarnya anda telah mensia-siakan seminit dari masa precious anda untuk membaca entry yg saya rasa lame ahaha..renung2kan dan selamat beramal

0 comments.: (+add yours?)