Kisah 1 Mei 2009

blogger-emoticon.blogspot.com Blog pada hari ini adalah tentang al-kisah yang berlaku pd 1 MEI 2009..Setelah berbulan2 tak menghadap kaki ke rumah akhirnya aku pulang ke rumah yg terletak di wangsa maju yg semakin maju aku tgk...sampai pada hari khamis malam dgn keadaan super ultra tired coz tak cukup tido kerana terpaksa menyeksa otak menghafal seksyen2 dan kes2 yg terdpt dlm buku law utk final time pg khamis hari tu..yg penting dah habis..yahoo...sampai je rumah apalagi..on9 on9 on9 je kerja dan tgk hana yori dango dan tak sempat nak qadak tido...then bgn pada tgh hari jumaat..siap2 terus g masjid tuk menunaikan solat jumaat dengan ditemani dua jiran aku iaitu afik dan juga si azri..lepas sembhyg ajak shahir join kitaorg borak2 jap sambil layan cendol & rojak dan mulalah semua merepek apa yg terjadi dlm hidup masing2...plan nak keluar bersama2 tapi tak tahu mana nak lepak..so perahla kepala otak fikir punya fikir..then tetiba shahir ajak main snoker..so apalagi kitaorg pon set je..calling rizwan n ajak rizwan skali.. balik rumah..salin2 baju..pd kul 5 lebih gerak g umah azri.Rizwan afik dan azri dan set kemudian g umah shahir dan lepas tu kita pon mulalah perjalanan ke destinasi yg dituju ke tempat snoker ats restoran steven's..ini adalah first time aku main so paham2la bertapa lemahnya aku time ni..tapi setelah hampir dua jam main..dah nampak perbezaan yg ketara...cewah..then plan g tgk wayang lak crite X-Men Origin tu...lepas tu antar afik balik umah sbb dianya mak dah call suruh blk coz dah midnight..walaupun aku penat tapi tekad nak release tension final exam so decide jalan lagi..bukan jalan2 carik makan..g round satu kl...huh dah kul 1 lebih..perut tetiba berbunyi..tanpa tank dlm perut dah empty...so g la ke taman bunga raya g makan...then balik..akhirnya stress final exam dah ilang ahaha...sampai umah pada pukul 2 pagi keesokannya ahaha

1 comments.: (+add yours?)

miss amy said...

bob..skunk da release tension blom..?haha