Result

17hb 12 2008.Tarikh bersejarah bg semua warga UiTM.Tarikh hari ini result semester lepas akan diumumkan maka kita semua akan mengetahui sama ada usaha tak tido minum kopi setong dan belajar tgh malam sampai mata lebam berkesan tak semester lepas.Huh aku dah check kat website UiTM utk result aku dah hampir 4 kali tapi ini saja yang dipaparkan.
*&%^.Main suspen2 lak UiTM ni ngan kita semua ahaha..Sem lepas tak main awal lagi bgtau result.Sem ni nak buat suspen2 lak.Ingat ni cerekarama ke apa.Terbukti result periksa ini memberikan kesan yang mendalam dalam diri aku.Budak yg selalu on9 24/7 yang dah biasa masuk semua website pon akan rasa cuak untuk masuk ke website UiTM pada hari result akan diumukan.Jari-jari yang dah biasa menaip dengan halaju sekata 89km/sejam pon rasa mengelatar letar apabila nak tekan butang "semak keputusan" huh...mintak2 dapat result bgs.Amin.

1 comments.: (+add yours?)

rieL said...

aku siang2 lagi da tanya lecturer pass ke tak so diorg semua kata pass so aku tak cuak la samada kena retake ke tak hahaha~

tapi yg aku tau pass je la.
cemerlang ke tak, belakang kira arh!