Flashback

Ah pejam celik pejam celik tengok tengok esok aku dah kena balik UiTM Segamat yang begitu dikenali sebagai salah satu top hutan simpanan yang mempunyai permandangan yang begitu indah (indahlah sgt..sampai satu UiTM di kelilingi oleh kubur cina dan india hahaha) yang menandakan juga yang bahawasanya aku telah pon habis cuti sem aku.Oleh itu aku ingin mengflashback balik apa yang telah aku buat selama aku cuti ni tuk mengingati balik nostalgia - nostalgia yg best2...antara yang aku ingat aku buat ialah
  • Makan
  • Tido
  • Online
  • Lepas tu..lepas tu..er
Wtf?!! tu je ke nostalgia yang aku ingat..langsung x berfaedah langsung haha tapi apa seorang pelajar yang sedang menganggur sambil tanam anggur cam aku ni boleh buat lagi selain benda tu..dah kata holiday tu jela antara main attraction bagi pelajar2 yang stress baru lepas habis exam yang ingin buat masa cuti.Tetiba setelah fikir balik orang kata masa itu emas dan kita patut menghargainya dengan sebaik baiknya,rasa rugi lak aku x ada g extra kelas time cuti ni ke..cam g ke kelas ballet ke..wth?!! BALLET?!! cam mana aku leh terfikir nak g kelas ballet lak..tak leh bayangkan kalau aku kena pakai sarung kaki yg panjang gler tu sampai ke lutut n pakai kasut cam princess kecik2 n baju singlet dan seluar yg ketat dan lompat sini dan lompat sana hahaha..owh owh patut g kelas memasak ke supaya aku bukan sahaja pakar dalam memakan makanan sedap tapi juga boleh memasak makanan sedap ke apa berfaedah jugak..owh ni bermakna mulai esok ..ramailah kawan2 aku akan tidak nampak lagi icon yang tetiba muncul kat belah kanan di bahagian bawah monitor korang menandakan aku on9 di msn dan juga comment2 merepek aku kat myspace korang buat masa yang lama..sob2..tapi mungkin sesetgh daripada korang cam sifu aku zariel akn berasa sedikit lega dan bersyukur kerana menandakan juga era serangan soalan2 penumbuk pening putaran kepala kuasa 8 berkurang buat sementara waktu ahaha..teringat kembali time cuti sem di mana aku telah balik ke kampung di Kedah n kemudiannya ke Langkawi ...kerana time tula diameter bdn aku meningkat dengan mendadak dengan makan coklatnya dan g restoran wan thai kat langkawi tu hari2 tuk makan makan dan makan je haha..tapi seronok cuti sem kali ni kerana sempat menghubungi kawan2 yang dah lama terlost connection akibat kerana ketidaklamaan aku beronline..aaa skrang aku dah kena mula berlatih joging supaya nanti kena lari ngan budak2 baru time mss tak pancit..lehla kurus balik bler balik UiTM kerana makanan dia mmg sedap gler berbanding ngan kat rumah..ye makanan MAGGI kari letup yang meletup letup di campurkan dengan sos cili maggi dan juga milo or cadbury hot chocolate...sgtlah tak berkhasiat ahaha..till we meet again..tata

0 comments.: (+add yours?)