Kena tag

Owh rupa-rupanya ni yang kena buat apabila di tag ekh...baru tahu..dush

Di tag oleh Zeera

a) Sesiapa yang kena tag, kena tulis 10 sesuatu berkenaan orang yang meng-tag dia...
1)Ada blog kat blogger sama cam i
2)Belajar kat UiTM Segamat sama cam i
3)Ambik sama course lagi tu sama cam i
4)Suka tido cam i
5)Suka makan cam i
6)Suka on9 cam i
7)Dah byk dah cam i ni cuma bdn je tak cam i ahahaha
8)Baik
9)Suka pergi gig
10)Suka Senyum bler terjumpa

b) Orang yang kena tag kena tulis 10 perkara. about yourself.
1)Suka tido petang dan berjaga malam sampaila ke awal pagi atau subuh
2)Suka makan(tu semua tahu rasanya)
3)Suka merepek sambil makan kerepek(sbb tu bdn besar cam ni)
4)Owh skrang minat karaoke malam2 dlm blik time semua org tgh tido tuk ilangkan bosan
5)Animal lover
6)Suka travel negara orang tgk permandangan cantik serta org2nya yg cantik ahaha
7)Tgh menganggur sambil tanam anggur kat tepi umah
8)Suka on9 sampai mata lebam
9)Suka tgk buku..bukan baca tapi tgk je buku tersusun ngan kemas kat rak time dkt ngan exam..ahaha
10)Suka tgk movie

c) At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

Senarai nama blog 10 pon x sampai ni nak tag 10 ahaha

Do you think you're hot?
Nope..tapi nak fikir yg i cool ahaha

Upload your favourite picture of you?


Why do you like that picture?
Sbb dulu kulitku putih berseri tanpa menggunakan olay..yay..tapi skrang..err skrang faham2 jela

When was the last you ate pizza?

About a week ago..dah mula hilang minat makan pizza selalu

The last song you listen to?
Spoon - Rindu Serindunya (suka karaoke dlm blik sorang2 time cuti)

What are you doing right now besides this?
Berangan blerlah nak berhenti daripada menganggur ni dan dpt kerja best ngan dibyr ngan gaji yg best supaya dpt beli barang yg best2 (O.O)..dah bosan buat windows shopping je

What name would you prefer besides yours?
None.Mama i dah bg nama sedap2 dah.

People to tag :

1. Zariel
2. Hatta
3. Atiqah

Who is number one?
My sifu sejak skolah lagi..selalu menjadi kaunter pertanyaan aku semasa aku noob dlm dunia teknologi komputer2 ni ahahah...blerlah dia nak bg aku buku Pc for the dummies sbg hadiah ke apa ahaha

Number three is having relationship with?
Tah tanyala dia sendiri..aku tak suka kacau tepi kain orang ahaha

Who is number two?
Owh teman sechat selepak kat msn sejak dulu ahaha

4 comments.: (+add yours?)

Ellanna Bernard said...

gambar kau yang masa kecik tu...
.
.
.
.
.
aku lagi comel...

wanwan said...

haha yup kau mmg comel :)

Ellanna Bernard said...

aik??? kau ni blm penah tgk gambo aku kecik2 pn dh tau plak aku comel~~

haha~ senang2 add la aku di myspace utk tgk tahap comel aku masa kecik2 dulu~

anonymous_panda@yahoo.com

wanwan said...

haha kalau besar pon dah comel gerenti time kecik super comel haha XP..owh ok add2