Hampa

Hampa boleh di definisikan sbg suatu perasaan yang amat lah tak boleh di hilangkan dgn begitu sahaja terutamanya apabila kita dah berkerja keras untuk mendapatnya.Ia bagaikan kaca yg terhempas kat ats batu dan berpecah menjadi butir-butir kecil dan kemudianya seperti ada mak cik cleaner g sapu dengan penyapunya yang kotor lagi maha berbakteria dan kemudiannya mencampakkannya ke dalam tong sampah.Huh begitulah perasaan aku skrang ni sbb tu terus tulis blog apabila telah melihat result yang baru sahaja keluar.*&%@.Segala kesabaran aku menunggu untuk result keluar dan tak tido hanya untuk memastikan dapat check result seawal yang boleh di hampakan begitu sahaja apabila ianya keluar kerana apa yang di harapkan agar sem lepas result bertambah baik dan meninggi2kan lagi CGPA aku hanyalah mimpi dan angan2 semata2..shit..di sini saya hendak membuat sedikit dedikasi kepada sesetgh lec saya yg turut menyumbangkan tenaga mereka ke ats kejayaan kehampaan saya ni.Tq Ustaz Kamarulzaman Ustaz CTU saya yang terbaik yang cemerlang gemilang dan terbilang dalam ketidak hadirannya ke kelas selalu dan selalu masuk lambat atas hint2 Ustaz yang sangatlah tepat dan jitu tu sampai satu hapak pon hint yang ustaz bg x keluar ...mmg salah aku kerana cepat terpedaya ngan ustaz punya speech "Saya cukup yakin ini keluar.."..wth?!!..Saya ingat seorang yang dah lama bergelaman seperti ustaz dan mempunyai jawatan tinggi di dalam UiTM seorang yang boleh dipercayai..tapi nyata TIDAK sama sekali pada soalan CTU semester lepas yang ramai lagi org terpedaya..buat penat je carrymark 35/40..haih..dan juga tq pada semua lec lec lain yang rajin membuatkan aku mendapatkan carry mark yg tinggi2 tapi tidak lak rajin membuatkan final aku tinggi lak..Arigato Gozaimas..tapi apa2 pon semuanya salah aku juga yg bodoh kuasa 8 cepat leka ngan dunia yang fana ni....ok and cut..."ok gud shazwan lakonan kau tadi tuk pura2 rasa hampa pasal result kau berjaya..tahniah2 *clap2*"..
haha yup mmg aku rasa hampa sedikit ngan result aku kerana dpt 3 pointer camtu tapi x DL tapi esok masih ada ...-to be continue-...ekh jadi cam crite lakonanla pulak

1 comments.: (+add yours?)

zeera said...

neh lah org yg tak reti nak bsyukur hahaha
okay lah tuh bob 3 pointer. congratsss. i knw u cn do better nxt sem. Yuyup. pointer i mcm hampeh adalah di sebabkan Ustza Kmarulzaman n Sir Iqram!!
Grrrrr