Edward Cullen

Haih tak habis-habis...tak kira di myspace facebook friendster mahupun blogger sendiri..setiap page kawan perempuan yg aku masuk..semua sibuk sibuk letak gambar edward cullen je dan cakap bertapa hot dia semuala..pergh cam dalam dunia ni dah btol2 dah kiamat tinggal dia sorang je lelaki yg masih wujud ahaha...yela2 aku tahula dia hot..tapi disbbkan aku rasa ketidakadilan telah berlaku pada spesis lelaki yg semakin nak pupus di dunia yg indah ni so apa salahnya aku pon letak gambar perempuan idaman aku wahaha...cheers
Owh Taylor Swift not only your adorable face mesmerize me but your beautiful voice too ahaha...if god can have his beautiful heaven..then i shall have u ;)

3 comments.: (+add yours?)

zeera said...

edward cullen is totally hot. no doubt! haha. i had crushed with him. yay!
:D

miss amy said...

gamba seksi..adik aku xleh tngok blog ko.haha..

wanwan said...

owh kau leh plak tgk..adik kau xbleh ahaha