UiTM Di hatiku

Ok tajuk di atas langsung x ada kena mengena ngan post aku pd hari ni, tak adanya nak di hatiku ahahah
Tapi yang aku x berpuas hati ialah janji yang diorg tak tepati,
Jikalau anda seorg pelajar UiTM jadi anda pasti tahu pd 21hb smlm sepatutnya dah leh daftar kelas bermula pd pukul 10 pg, disbbkan aku risau tak dpt masuk kelas kesayangan aku sbb biasanya cepat gler penuh jadi aku decide stay up jela dari tgh mlm tu sampai kul 10...

Akhirnya selepas movie marathon non stop sampailah kul 10 sbb takut tertido...waktu yg ditunggu sampai..

Bukak website dia...dia ckp masih under construction...ok sabar sbb maybe aku fikir dia lambat skit...tunggu tunggu dah kul 11...bukak lagi..x ada lagi..kata under maintenance...sabar2..cuba beberapa kali sampailah ke pd pukul




Pd pukul 1 lebih...still tak dpt masuk..kesabaran mula tercabar..mata dah mula ngantuk...takpe sabar skit lagi aku ckp kat diri aku sendiri...



                                                   


Pukul 3 lebih..mata dah lebam sbb x tido2 lagi satu mlm...rasa cam nak g baling selipar jamban kat kepala org yg sepatutnya pastikan site register ni berfungsi..dia tgh tido ke apa...


                                    

Pd pukul 7 lebih time maghrib..hati gembira sedikit selepas dah leh nampak page tuk add kelas aku...muka mula terukir senyuman sedikit..tapi senyuman tu hilang serta merta apabila satu kelas pon x ada dlm page tu tuk pelajar masuk...WTF?!!!

Skrang dah pukul 2 pagi 22 hb...sampai sekarang masih x dapat daftar lagi...haih..cobaan...

-The End-

0 comments.: (+add yours?)