End of the Year Apology

2009 bakal pergi,
2010 bakal tiba nanti,

Oleh itu sebelum 2009 pergi dan tidak kembali,
Saya ingin memohon beribu-ribu maaf kpd kalian semua ini..
atas kesilapan saya.. samaada sengaja atau tidak ...
itu semua menunjukkan saya ini hanya manusia biasa yang tidak boleh lari dari membuat kesilapan,

Saya tahu saya ada byk membuat silap samaada sedar atau tidak..
Kepada semua kawan2,
Maafkanlah saya,

Mungkin sebelum ini kita rapat...selalu gelak ketawa..bergurau senda..lepak sini sana...tapi di akibatkan masa dan arus hidup yg berlainan..kita rengang dan persahabatan dulu tah hilang ke mana...saya minta maaf...

Mungkin sebelum ini kita rapat...berkongsi rahsia..chat malam2 buta....tapi akibat masa dan arus hidup yg berlainan..kita lupa tegur balik dan berckp sama2....saya minta maaf...

Mungkin sebelum ini kita rapat...merepek sini sana...kongsi makanan bersama2 ,bertangkap gambar, bersalam-salaman dan merayau entah ke mana...tapi akibat masa dan arus hidup yg berlainan...kita terlupa semua kenangan2 manis itu...saya minta maaf..

Oleh itu saya ingin minta maaf ats semua kesilapan saya...saya btol2 ingin kembali ke masa di mana kita gelak ketawa...berkongsi rahsia...melepak tah ke mana ...chat sampai ke tgh mlm buta...kerana bg saya tidak penting sama ada kita kawan lama, kawan baru, girlfriend, boyfriend semua  tak penting bg saya..kerana semua itu tetap di tempat yg sama..iaitu hati saya...

Mudah-mudahan kita kembali rapat atau menjadi semakin rapat sampai ke akhir hayat :)

0 comments.: (+add yours?)