Budak tak ada masa depan

Owh owh sejak kebelakangan ni asyik melepak... melepak...dan melepak je kerja aku...
Sabtu hari tu pergi PD (nak tgk gambar g FB aku :)...tu pon kalau ada org nak tgklah).....wahhh sgt best (tapi kena sunburn teruk)...

Semlm g Times Square & Sungai Wang dgn Sungun & Hafiz...tetiba dpt sms kata kelas dah leh daftar...pergh pening gler kepala aku time tu...takut x sempat daftar kelas sbb kelas selalu cepat penuh..disbbkan diorg pon risau gak sbb takut tak dpt daftar kelas so cepat2lah kitaorg round satu Sungai Wang carik CC...pergh bler last time aku masuk CC pon aku x tahulah...masuk2 daftar kelas...Sungun terlambat daftar satu subjek ke kelas yg dia nak masuk ahahah...kesian...then diorg round2 jap sbb nak beli barang skit and aku duduk kat CC sbb nak tlg daftarkan kwn2 aku yg lain...bler dah blah dari CC..mula la jalan2 balik...call sungun jap tanya dia kat mana...dia kata kat PADINI...then aku jalan2 jap...then nak try call balik tanya dia kat mana..TIBA2...bateri hp kong..habis x leh call...%^$###...sejam aku round2 Sungai Wang carik diorg...patah kaki aku weyh ahahaha....akhirnya sungun terjumpa ngan aku...mkn kat MC D then blah g ampang...hafiz ajak member2 dia dan kita semua g kelab darul ehsan main golf ...first time main gold ( teruk gler..nasib baik kayu golf x tercampak hahaha)....

ahahaha konklusinya aku asyik keluar je cuti2 ni menghabiskan duit..iskh2 apa nak jadi ni....kena try nak berubah ni...oklah nak g mandi sbb kawan2 ajak lepak pasni (pang..baru tadi kata nak try berubah)..bye2


p/s: tapi saya ni biasanya seorg budak baik...kerja duduk umah cam anak dara.. tak tahu kenapa cuti sem kali ni byk keluar

0 comments.: (+add yours?)