Time flies, but the memories stay alive

Pejam celik Pejam celik...Rupa2nya lagi beberapa hari saja lagi dah nak start sem baru..
Wah dah Part 5..lepas ni junior jumpa dah kena panggil aku abg la ekh...haha..tapi rasa cam ingatan masa MMS time mula2 baru masuk Part 1 dulu masih segar..
Bler flashback balik..
Banyak kenangan manis...dan byk juga kenangan pahit dah di lalui...
Dah nak kena daftar kelas lepas ni..
Bler teringat tentang kelas..teringat tentang mereka..
Walaupun kita mungkin belum dikelaskan lagi sbb kawan baik sesama sendiri kerana tak pernah berkongsi kesusahan bersama2 lagi , tak pernah menangis bersama2 lagi..
Tapi rasa cam merekalah terbaik...
Tanpa mereka...aku akan rasa pergi ke kelas akan rasa sgt sgtlah bosan..seriously btol..
lagi baik aku tido je kat bilik kalau diorg x ada..
kerana mereka antara org yg buat suasana dan mood aku dlm kelas rasa best...
ada antara mereka dari part 1 sampailah part 4 still sama kelas ngan aku..
haha teringat time part 4 time semua ramai2 pakat masuk satu kelas sama..
tapi time turn akulak nak daftar tgk2 dah penuh...haha bapak sedih..
first time terpisah ngan sesetgh dari mereka setelah 3 sem bersama2...
tapi takpelah..dapat peluang buat kawan2 baru ngan classmate baru..
nak mintak maaflah kat semua yg pernah sama kelas ngan aku..
sbb aku ni seorg trouble maker haha..
suka buat lec marah kadang2..korang jugak kena marah disbbkan perangai aku..
pelik..setiap sem mesti je ada aku terbuat lecture marah..
hahaha yg plg tak leh blah aku lah classrap dari sejak dulu sampai sekarang...
sorry lecture2 ku..jgn ambik hati k..sorry kawan2 yg rasa muak ngan perangai suka buat masalah aku ni haha..
kalau di tanya kenangan apa yg tak leh lupa selama ni...
semestinya birthday suprise yg diorg buat tuk aku tahun lepas..owh owh rasa speechless sgt2..rasa nak nangis pon ada haha..
thank you very very very much...tu la kot first time aku rasa birthday suprise yg pernah aku dpt..
aku janji aku beli hadiah tuk semua yg ada birthday dlm sem akan dtg ni..it's a promise ok..
harap kita semua sama kelas lagi sem ni (tu pon kalau korang sudila) haha..
harap kita semua kekal berkawan sampailah mati k...
korang lah terbaik..

Diorg selalu ajar aku kalau aku x faham..thanx2

Haha sorry miss pasal dtg lambat.



Mereka pendiam tapi baik2 orgnya haha

Dari Part 1 - 4 kita sama kelaskan?..pergh 2 tahun dah sama kelas..thanx ;D

3 comments.: (+add yours?)

zeera said...

touching gile ayat u.
haha
yeaahh itu dea bob!
yg selalu wat lect bengang
haha
jk
besttt ape. bkn selalu haha

wanwan said...

haha tak cam semua lec i pernah buat benggang...law finance aaa..mcm2 la aku ni

tiqaa said...

ahh bob. terharu!
kaw terbaekk. ahha.

tautakpe! cepat betol mase berlalu kann. :D